Gua

Monday, October 31, 2011

Berhenti Merokok

Siapa kata berhenti merokok adalah satu perkara yang mudah ?

Craving untuk merokok ni tersangatlah kuat beb. Entah dah berape kali aku cuba nak behenti, tapi ending dia aku berhenti untuk cuba berhenti.

Agak banyak gajet yang aku beli untuk menghapuskan ketagihan ni. Smoker Heaven. Bagi yang tak pernah cuba tu, aku nasihatkan tak payah lah.

smoker heaven
Kenapa tak payah ? Senang je, sebab merokok ni adalah satu jenis tabiat. Tabiat yang mana badan sudah biasa mendapat nikotin dan mulut biasa mendapat rokok.

Memang betul bila gua smoker heaven ni, kurang rasa nak hisap rokok betul tapi, tapi bila sampai satu tahap nanti, kita akan bosan. Sebab tak puas hisap smoker heaven ni. Feeling tak sama.

Sambung lagi nanti.

0 comments:

    • Categories
    • Archives